torsdag 29 december 2011

BÄSTA FÖDELSEDAGEN EVER!!!

Heyhey! Nu är det Isabella som skriver! :D

Den 28 december (Igår) var min födelsedag och jag tyckte det var en av de bästa hittills!
Det är Tack vare alla fina presenter och framför ALLT: Mina kompisar Martina, Wilma och Gunilla som gjorde den superduper! B.l.a körde vi det craziga spelet Alibaba (hahah :P) och körde CHARADER!

Jag blev också glad över alla presenterna jag fick; B.l.a smycken, böcker, DVD-filmen "Kronjuvelerna" (sett den på bio och den är jättebra, ni borde se den! :) ) och en slags knep&knåp-grej som man ska försöka få ut en silverring ur nån slags liten bana, tro mig: Det är sjukt svårt! Även om det finns facit klarar jag det inte... Så här såg den ut iallafall:



Hoppas ni fick en lika bra dag som jag fick! See yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.