fredag 30 december 2011

Fredag 30 dec 2011

 


Hej alla bloggläsare!
Det är Wilma som skriver igen :) Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om för jag antar att det inte är så kul att veta att jag gick upp 11 idag. Men aja, efter det så kollade jag på iCarly och True Jackson på Nickelodeon.

Sen så var det så att att jag kollat klart på första säsongen av True Blood. Den handlar om en tjej som heter Sookie som lever i Bon Temps och som kan höra ens tankar, men det finns en som hon inte kan läsa tankar på och det är vampyren Bill. I den världen dom lever i så lever vampyrerna fritt i samhället men det finns dom som inte gillar det.


Bara en dag kvar till nyår så då får man väl säga:

Gott Nytt År!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.