lördag 23 juni 2012

En veckas sommarlov

Hej allihopa!
Det är Wilma som skriver, och jag tänker uppdatera lite av vad jag har gjort.
Som ni vet har jag och Isabella inga Macbooks att skriva på men då får man ta sin pappas dator istället.

Nu har en vecka gått under mitt sommarlov och jag har faktiskt inte gjort så mycket. I fredags var jag hos min farbror som fyllde 60 år, och då var det också fotbollsmatch. Det var Sverige mot England och sorgligt nog förlorade Sverige :( Men allvarligt, jag är inte ens ett fotbollsfan så det gjorde inte så mycket för mig.

Jag har mest varit hemma och blandat att kolla på tv, sitta vid datorn, gå på stan och lägga ett pussel, kul va? Men jag valde ett för svårt pussel (1000 bitar) men motivet var i alla fall fint.

Jag längtar i alla fall till nästa vecka då jag ska gå på läger.
Det var allt för mig och ni kan gärna kommentera, för då vet jag att ni har läst det här :) Och jag önskar er alla en jättebra sommar!

Kramar från Wilma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.