söndag 10 juni 2012

Snart sommarlov!

Whatup!!

Jo, tänkte bara skriva lite saker som hänt och att det nog inte blir så jättemånga inlägg längre, eftersom jag och Wilma hade 2 macbooks från skolan vi skrev på, men nu har vi tyvärr behövt lämna in dom till skolan, för att det snart är dags för SOMMARLOOOOOV! :d Så det är ju både negativt med datorerna och poitivt med sommarlov! :)

Så... vad har ni gjort under den här tiden som gått? Tänkte skriva lite kortfattat vad jag gjort iaf ;)
(Bilderna är bara för att det ska bli lite mer än bara text. Det är inte mina foton.)


I onsdags var det Sveriges nationaldag, så vi var lediga. Då var jag med två av mina kompisar, Martina och Gunilla och så var vi hemma hos mig och så. Det var fiiint väder så vi var ute också, såklart! Man måste ju passa på!


I fredags tog min syster studenten, så vi firade genom att sitta utomhus i solen och äta jättegod mat! Vi hade som en buffe :) Grattis till henne! Och så kom lite släktingar och hennes kompisar hit och åt. Innan det var det skola då vi kolla på brännboll och lite andra tråkiga grejer.


Igår var jag hos min kompis Wilma (som också driver den här bloggen) och vi chillade lite... kan man säga :P Och vi spelade spel mm. På kvällen när jag var hemma åt jag lördagsgodis och kollade på film :) Filmen heter "Project X" och handlar om att en kille som heter Thomas fyller år och hans två vänner vill att det ska bli en stor fest i hans hus. Thomas föräldrar ska vara borta under helgen, så dom börjar planera hur festen ska vara. Men Thomas är ganska blyg så han vill inte ha en så stor fest men hans vänner insisterar med att han kommer bli poppis i skolan. Och man kan säga att festen spårar ur totalt...

Det var typ allt. Vi ses! Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.