söndag 14 oktober 2012

Grattiiis Gunilla! :D

Hellu allihopa! 

I'm back! :) Isabella här! Jag vet att jag inte skrivit på vääldigt länge, utan det är typ bara Wilma som skrivit nu ett tag, MEN det betyder inte att jag slutat eller något, det är bara det att jag inte haft tid och jag har inte orkat helt enkelt. Menmen, nu e jag i alla fall tillbaka för nu har jag nämligen något att skriva :)






Happbirthday, Gunilla! :D

Idag fyller min och Wilmas kompis år! Grattiiiis!
Hon är snäll, rolig, glad, positiv och mycket mer!

Hoppas du får en jättejättejättebra födelsedag!



Det är tyvärr ingen video till, men lyssna på musiken ;)

Många varma kramar till dej!
Önskar Isabella :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.