fredag 13 april 2012

Titanic i 3D!

Whatup boys and girls, hör upp!


Jag glömde totalt bort att skriva om den fantastiska dagen, nämligen i onsdags! ;)


Jo... Jag och några av mina kompisar var och såg filmen "Titanic" i 3D på Heron city! Det var helt AMAZING & AWESOME om jag får säga det själv! :D


Jag har aldrig sett "Titanic"-filmen förut, så det var jättespännande eftersom jag hört att den ska vara superbra. Och ja..... jag ger Titanic.......


 5 / 5 STJÄRNOR!


För att det var en helt fantastisk bioupplevelse och jag kommer aldrig glömma den här filmen. Det är faktiskt en av dom bästa filmer jag sett och antagligen kommer se. Alltså jättebra men tyvärr sorglig.... :'( 


REKOMMENDERAR ALLA ATT GÅ & SE DEN!


Här nedan lägger jag in trailern och bilder ifrån filmen:


P. s : Jag tycker filmen var mycket bättre än den verkar i trailern.



Jake & Rose- huvudpersonerna.

Titanic sjunker och livbåtar skickas ut med folk som räddas.

Rose följer med Jake till "den fattiga sidan"av båten där de har roligt och dansar.

När hon är med de rika sitter de bara och dricker kaffe/te, booring!

Rose och Jake längst fram på båten.

Mannen som ska gifta sig med Rose, han är elak men rik.

Den här scenen har jag i mitt huvud jämt. Vattnet är så kallt att de håller på att frysa ihjäl.

Om ni vill ha fler bilder får ni söka på google! :)

Vi ses! Ciao!


4 kommentarer:

  1. Jag har sett filmen förut, fast inte i 3D såklart ;) . Och ja, den är jätte sorglig i slutet för Rose gillade verkligen Jake.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! En otrolig kärlekshistoria :) Jag trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra. Trodde jag aldrig skulle säga dethär men... nästan bättre än Hunger Games ;O

      Radera
    2. Bättre än Hungerspelen? Då måste det vara sjukt bra! :) Själv tycker jag att Hungerspelen är bättre för jag menar, du vet när båten sjunker, det tar ju en evighet innan den kommer till slutet liksom.

      Radera
    3. Det är ju det som är spännande! :P

      Radera

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.