onsdag 18 april 2012

We Are The World!

Hej allihopa! Jag har inte bloggat så mycket under påsklovet men nu tänker jag lägga upp en annan video med massa kändisar som sjunger "We Are The World" av Michael Jackson. Några som sjunger är: Justin Bieber, Miley Cyrus, Jennifer Nettles (från Country-bandet Sugarland), Josh Groban, Enrique Iglesias, P!nk, Fergie (Från Black Eye Peas) och många fler som jag inte vet namnen på. I början i videon är det en kille som snackar om Haiti, om du vill skipa det så spola fram till 1:08.

Texten till låten: Dom har lagt till en del text och ändrat också.

2 kommentarer:

  1. Den var ju bra! ;)
    Fast när är "Mercedes" med? Såg henne inte? :o

    SvaraRadera
  2. Vet du? När jag kollade på lyricsen så märkte jag att Mercedes inte alls var med :P Och sen ändrade jag aldrig infon. Ska ändra den nu! Kram

    SvaraRadera

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.