tisdag 1 maj 2012

Kvarteret Skatan reser till Laholm

Whatup buddies!

Vilken härlig dag vi har idag! Tycker ni inte? Eller iaf där jag bor är det riktigt soligt... :)
Har solat och varit ute mycket, hoppas ni också haft en bra dag.

Men det jag tänkte skriva om: Igår var jag och pappa och kollade på bio i Stockholm! :D Pappa vann gratis biobiljetter till den filmen och igår var sista dagen man kunde gå, så tja... det var så vi gjorde och vi fick se majbrasa i Stockholm istället, ganska najs det med!



Det var denhär filmen vi var & såg..
Kvarteret skatan reser till Laholm!


Jag ger filmen...



3 och en halv av 5 stjärnor! ;)






Filmen var rolig med humor, men jag har ju sett serien Kvarteret Skatan innan, och då är den roligare eftersom man lärt känna karaktärerna bättre då, annars tror jag inte man tycker den är lika rolig. Men den hade en lite konstig handling och lite dåligt slut, annars skulle jag rekommendera filmen! Det är komiker med som exempel Johan Glans & David Batra.


Och som vanligt bjuder jag såklart på trailern!




P.s: Trailern ser tråkigare ut än vad filmen egentligen är!

Vi ses! Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.