onsdag 19 september 2012

We Are Never Ever...

Hej alla bloggläsare!
Jag tänkte uppdatera bloggen lite så att ni har nåt att kolla in!
Därför har jag tänkt att jag ska dela med mig av olika versioner av låten 'We Are Never Ever Getting Back Together' av Taylor Swift :D

Orginalet!



Tiffany Alvord:
Jag tycker att hon sjunger covern bra, men det låter likt orginalet :(
Ett plus är början då 'killen' kommer och knackar på hennes dörr och undrar hur stor chansen är att de kommer bli ihop igen. :)


Luke Conard & Joey Graceffa:
Som innan tycker jag att de här killarna sjunger bra, och videon är bra gjort.


Chester See & Taryn Southern:
Den här duetten gillar jag :D
Dels för att de har ändrat texten, men också att dom skådespelar ganska bra! :)



One2Five:
Det jag gillar med den här covern är i mellanspelet där Taylor säger "So he calls me up, and he's like...", där har dom byt ut texten totalt.


Hoppas ni tyckte någon av de olika cover var bra! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.