måndag 26 mars 2012

The Hunger Games - på bio nu!

Whatup! Isabella här! ;)


Ville bara berätta att igår, på söndagskvällen såg jag och min kompis (Gunilla), på The Hunger Games på Heron City! Den hade biopremiär i fredags (23/3), men vi tänkte att det skulle bli fullt på bion då, så ja, vi såg den på söndagen istället.. 


Jag har längtat fruktansvärt mycket efter filmen, och nu går den på bio! Så passa på att se den innan det är försent :) Rekommenderar STARKT. Den får 10/10 poäng av mig iallafall! Om du undrar vad det handlar om m.m, Gå in på min sida på den här bloggen som heter"Hungerspelen! :)"




LET




THE GAMES


BEGIN






FILMEN VAR SUPERBRA! :D
Här nedanför lägger jag ut bilder och klipp ifrån filmen!
Katniss & Gale
Katniss pilbåge
Katniss påväg mot Hungerspelen

Rue dör
Katniss anger sig frivillig till Hungerspelen
Katniss & Peeta i deras coola dräkter

Videos:



Katniss ska bedömas inför Hungerspelen - Hur många poäng tror ni hon får?



Gale's farväl till Katniss, See You Soon!



Delar ifrån filmen, med sången "Safe & Sound" - Taylor Swift!



Peetas intervju med "programledaren" Caesar Flickerman innan spelen.
För er som inte fattar vem han pratar om; han pratar om att den tjejen han gillar är med honom till hungerspelen. Och bara en deltagare kan segra, alltså kommer inte båda ut därifrån levande.


Hoppas ni gillade det! Vi ses! Ciao! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.