fredag 16 mars 2012

VÄRLDENS BÄSTA NYHET

WHATUP FOLKET! :D
Isabella skriver.


Det är nu så att jag har VÄRLDENS BÄSTA NYHET att berätta för er! Eller.. nja.. vet inte om ni tycker det men för mig är det här så vansinnigt bra! Det är nämligen så att det blir............



Innan var det 15-årsgräns men nu har de ändrat sig och är så SJUUUKT GLAD! 8D
Det betyder att jag och mina kompisar får se filmen! Här kommer jag, The Hunger Games! <3

Förresten, för er som vill veta mer om Hungerspelen, gå in på sidan på bloggen, längst upp till höger under fliken "Sidor" så finns det en sida som heter "Hungerspelen! :)". Där finns trailer m.m.

Jag kan bjuda på en fin bild på huvudpersonerna också :)


Vi ses! Ciao!
Ps. Gillar du våran berättelse? Bläddra ner till nästa
inlägg för att se vår Berättelse-trailer, som vi gjort själva.

2 kommentarer:

  1. Hej Isabella! Jag antar att du är SJUKT taggad till nästa helg när den har premiär (fre). Fina bilder btw. Du vet väl att du får skriva mer om hungerspelen om du vill. Men jag antar att inte vil tråka ut dom som läser bloggen. Du skulle kunna lägga ut nåt roligt klipp kanske? :) Me du behöver inte. Snart kommer det kanske komma en annan slags kluring på bloggen, de handlar om en kändis, är du nyfiken än? ;) Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Heej! :)

    Ja det är jag och tack! Tycker också om bilden fast den var inte världens finaste :P Finns sååå många bra bilder med Hungerspelen- sök bara på Google, vettja! :D

    Jag vet, och jag har ju en sida här på bloggen där jag skriver.. så vad menar du? Det finns inte så mycket mer att skriva. Vadå tråkar ut läsarna? :( Taskigt... som om jag skrev tråkiga saker om hungerspelen.....

    Vadå för kluring?

    Kram Isabella

    SvaraRadera

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.