söndag 11 mars 2012

Melodifestivalen Final 2012

Whatup allihopa! Hoppas ni hare skönt :)


Jag har haft huvudvärk igår och lite idag.. så jag har försökt undvikit datorn. Jag har städat mitt rum och fixat & gjort fint här hemma- är riktigt nöjd! :D Just nu sitter jag ute i solen för att få frisk luft. Hur har ni haft det i helgen?


Men det jag tänkte prata om nu var att det bästa med helgen måste ju varit melodifestival finalen!  Själv gissade jag på att Loreen eller Danny skulle vinna... och jag hade rätt! Loreen kommer representera Sverige i Eurovision Song Contest i Azerbadjan (vet inte hur det stavas..) xd


Tänkte bjuda på låtar ifrån årets melodifestival som jag tyckte var bra- Enjoy!


Loreen - Euphoria


Danny - Amazing


Dead By April - Mystery


Timoteij - Stormande hav


Youngblood - Youngblood (Både låten och gruppen heter så..)


Sean Banan - Sean den förste banan


Ulrik Munther - Soldiers


Mattias Andreasson - Förlåt mig


Vilka är dina favoriter? Jag har säkert missat några jag tyckte var bra och sätta in i inlägget men aja... det skulle ändå bli för många :P


Ses! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.