fredag 16 mars 2012

Spirit Bound

Hej Allihopa! Innan ni börjar kolla på klippet, som för övrigt är på engelska, så ska jag berätta lite om klippet. Richelle Mead (författaren till Vampire Academy) läser en bit ur Spirit Bound (Andens Kraft) där Rose (huvudpersonen) går till en spåkvinna som heter Rhonda (Ambroses faster). Ambrose är en av tjärnarna på hovet där drottningen bor och är en de ytterst få som inte jobbar som beskyddare (Halv-vampyrer beskyddar Moroier, eller hel-vampyrer). Mer än så kan jag inte berätta. Om ni mot all förmodan verkligen vill veta vad hon babblar om men inte är så bra på engelska kan jag lägga in en kort sammanfattningen nedanför videon. :) Enjoy!  

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Isabella, jag skriver sammanfattningen om någon vill att jag ska göra det och ännu är det ingen som har velat det så, hittills ingen sammanfattning. Hoppas du förstår! :) <3

      Radera

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.