onsdag 14 mars 2012

Kram, kram!

Hejhej! Elr det jag brukar säga: Whaaaatupppp! :D
Och för er som brukar säga "Nej man säger faktiskt whatzup", så vill jag säga att det gör inte jag! 


Ville bara slänga in ett litet inlägg med Kramkaninen som sjunger kramsången, den är så sööt, även om man hör att rösten är mixad och så. Jag tycker ändå det är gulligt och jag älskar kramar själv! Alla behöver en kram för alla tillfällen, och ingen blir sur av det precis... vad jag vet. Så ge din kompis en extra kram- för det gör ens dag så mycket bättre! <3




Och här är en jättekort gullig video med samma kanin.




Ajuste, som ni kanske vet, vi skulle ju lägga ut en liten överraskning i Måndags men har inte orkat sätta ut den. Jag kanske kan lägga ut den i morgon Torsdag. Vi ses då! Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.