torsdag 1 mars 2012

MIN DAG PÅ SKANSEN

Whatuppppp!


Idag har varit en härlig och uppfriskande dag för mig! Hur har NI haft det? Inte för slöigt hoppas jag- Det är ju faktiskt sportlov

Hur som helst. Idag var jag på.. skansen! :D Det blev mycket roligare än vad jag trodde det skulle bli. Det fanns så många söta, stora, små, fluffiga, farliga och snälla djur! Ni skulle bara ha varit med.

Tyvärr var ni inte med, men jag tog faktiskt ett par bra foton som jag tänkte dela med mig av. Hoppas ni gillar det! :)

Läääskig orm. Men gillar mitt foto jag tog på något sätt. Om ni undrar varför det finns en text nere på bilden så är det för att jag gjort så med alla- det är för att ifall någon tar mina bilder så gör de ändå reklam för våran blogg, smart va?

Den här grodan såg ut som en riktig staty!

Bra kamoflage, ellerhur? Kan du se kroppen på ormen? Ganska svårt :/

En bebiskrokodil. Den fick inte vara i samma bur som sin mamma- för hon skulle äta upp honom. :/


Det här lilla collaget klippte jag ihop av 3 bilder jag tog. Den första är på Piff, den andra på Piff&Puff's hem och den tredje är på deras kusin Putte- han kom i fängelse för han snattade i affären på skansen (det stod det på en lapp som man inte ser på bilden). 

Här är en superkort video på en varg jag filmade. Det fanns 3 vargar- men när jag tog kort blev det bara konstigt, så jag hoppas videon blev lite bättre! Jag tror jag tyckte om vargarna mest.. :)


Jag tog flera bilder, men orkar inte lägga upp alla riktigt. Jag tog mest kort på de små djuren, men jag såg också lokatter, sälar, lemurer, apor, rävar.. m.m. 

Vi ses! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.