tisdag 28 februari 2012

Ett skepp kommer lastat med Hamburgare!

Whatup Bloglovers! Okejokej, nu vet inte jag riktigt om ni är bloggälskare men jag skrev så ändå ;) Idag har jag (som ni kanske listat ut genom titeln) ätit 2 stora och mättande hamburgare hemma hos min mormor. Dom var SÅ stora. Och SÅ goda. Och SÅ mättande. 


+ (plus) att vi fick efterrätt! Helt otroligt så proppfull jag var när jag skulle hem... Haha. Aja. Annars har jag varit hemma och chillat och... JUSTE! 


Ni kan inte gissa vad..! Mamma har just bokat två biljetter till.....






JAPP! 


Michael Jackson - The immortal world tour i Globen den 2-3 November! :D




Jag och mamma ska dit den 3 November- det ska bli superspännande! För som ni kanske vet (eller inte) så är jag ett stort fan till Michael Jackson <3


Jag tänkte tipsa er om att ifall ni tycker om våran musik på bloggen- och vill slippa leta efter inläggen där vi hade just den där låten du kanske tyckte om- så har Wilma skapat en sida på bloggen som heter "Musik på bloggen". Det är bara att klicka där (Högst upp till höger under rubriken Sidor) och så har vi samlat all musik vi har på bloggen där i bokstavsordning! :) Bra va? Så passa på att lyssna på en låt eller två! (*Wilma flikar in: All musik är inte fixad med länkar där men jag ska försöka göra det när jag kommer tillbaka till skolan.)Om ni vill får ni också såklart tipsa oss om musik! Kommentera eller skicka in till isabella.norman@hotmail.com


Jag sätter ut en rolig låt (Cotton Eye Joe) som ni säkert hört förut- försök häng med i låten!
Och såklart La Ketchup sången- som man inte kan få nog av! haha x) Gammal men rolig.





Ha en bra kväll! 

Vi ses! Ciao!

2 kommentarer:

  1. 2-3 november!!! Du måste verkligen vänta mycket tills den dagen kommer -.-, men jag antar att det är värt att vänta :)
    Låten Cotton-Eye Joe har jag ett bra minne av x'D ha ha ha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, men om man bokar såhär tidigt får man bra platser! :D
      Det är på en Lördag så det kommer vara en SUPERHELG!!

      HAHAH, japp! Bra minne. ;)

      Kram Isabella

      Radera

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.