onsdag 1 februari 2012

Me + guitar = True?

Whatup again!
Isabella här. Ja, som ni ser på rubriken har jag hållt på lite med en gitarr idag.. typ.

Jag hade musik idag, då vi gjorde en del, men jag orkar inte riktigt skriva ner allt :) (Det är inte särskilt mycket men ändå..) Men b.l.a kan jag avslöja att jag lärt mig lite ackord på gitarren- även om min gitarr bara hade 5 strängar & alla andra hade 6 strängar på sin gitarr... :p

Det var faktiskt första gången jag spelade på en gitarr, så jag tyckte det gick bra för att vara en "nybörjare" så att säga. Men som sagt så lärde jag mig lite ackord m.m. Det var helt OK.

Den här grymma gitarren hittade jag på Google som någon tillverkat av svarta legobitar- svårt ellerhur?!


Spelar ni något tufft instrument eller skulle vilja? Jag kan tänka mig spela gitarr eller piano! :D

Kommentera gärna! Vi ses! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.