torsdag 9 februari 2012

Roliga klipp

Whatup people! Tänkte visa er lite roliga klipp! Jag älskar att kolla på roliga klipp man kan skratta åt eller bara.... jag vet inte, kanske bara gilla :P 

Men jag är ganska säker på att de flesta av er har sett minst 1 klipp som jag lägger ut- men jag lägger ut det ändå eftersom det kan vara roligt att se den om och om igen! :D

Klipp 1 - IT'S SO FLUFFY!



Det här klippet är från filmen "Dumma mej" då en liten söt flicka som heter Agnes typ ÄLSKAR enhörnings-mjukisdjuret. Hon tycker den är så fluffig! Haha, hon är så söt och rolig! x)

Klipp 2 - It's raining men!


Haha, det här är taget ur "Vampyrer suger" - som det finns mycket mer i filmen som är roligt! Men den här dansen är ju oslagbar! Haha :D Och i början... Ska den där lilla hunden föreställa en varulv? :o

Klipp 3 - Alex blir rosenrasande på Ove!


Klicka här för att komma till videoklippet!

Tyvärr fick jag inte upp själva klippet på en gång som på de andra, men du får helt enkelt klicka på länken här ovanför, så får du se det roliga! :D Klippet är ifrån TV-serien "Solsidan" då Alex är så stressad att han inte orkar med när Ove ringer på dörren. Haha, SCHAAAS OVE!

Klipp 4 - BABY ÄLSKAR KAVIAR!


Haha, vilken talang-bebis! :) Det här videoklippet är från Kavli Kaviar- reklamen som gick på TV förut. Jag tycker fortfarande den är ganska rolig, det finns också fler roliga reklamer med Kavli Kaviar! That way, aha aha, I like it! Aha aha... xD


Tycke ni klippen var roliga? Vill ni se fler? Eller har ni egna förslag? Kommentera jättegärna! :D Vi ses! Ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.