söndag 5 februari 2012

Sims 3

WHATUP!  :)


Idag har jag haft en skön dag, och b.l.a spelat "Sims 3"- om ni inte spelat det så måste ni prova! Det är superkul! (Det finns också gamla sims 2 som är min favvo men den fungerar inte på mac) :/

Här ska ni få se en liten rolig bild jag tog när jag spelade ;)
Han ni ser som sover var en gäst som hälsade på min familj. I det övre högra hörnet står det att han säger "Jag måste gå hem nu. Hejdå!" Men så somnade han utanför vår dörr precis när han skulle hem... Haha :D

Här är en till bild ovanifrån.

Jag kom på att om ni har några frågor om The sims 2/ The sims 3- så kan ni alltid skicka in dom till mig eller kommentera här nedanför inlägget!

Vi ses! Ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.