torsdag 23 februari 2012

Lilla Melodifestivalen + Junior Eurovision Song Contest 2005

Hej! Nu tänkte jag lägga ut några bra låtar (enligt mig) från Lilla Melodifestivalen och Junior Eurovision Song Contest 2005.

Det här är Gränslös Kärlek med M+. Lite kul att veta att båda tjejerna heter Maria. M+ gick vidare till JESC 2005. Fast dom kom inte i närheten av förstaplatsen :(


Den här är från Lilla Mellon.


Den här låten är från Norge och heter Sommer Og Skolefri. Artisten heter Malin!


Och här kommer snabbreprisen från JESC eftersom annars skulle inlägget bli ALLDELES för långt. Men jag kan berätta att jag gillar nian mer än dom andra :)




Och det här kommer kanske vara det ända inlägg ni får innan sportlovet, men vi får se om jag hittar något att blogga om i alla fall. Det finns ändå datorer på biblioteket dit vi ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.