onsdag 22 februari 2012

Bilder

Det var skymning utomhus och jättecoola färger ute så jag passande på att fota. Men det blev dock inte riktigt de färger som det är i verkligheten.
Min väldigt fina klocka, men tyvärr kan det vara svårt att se vad den visar för tid.
"Kvarnen" 

Ooops! Jag glömde vända på den! Men jag fotade den för jag gillade bilderna. 

En av de fåtal gånger som man inte får Robert Pattinson som resultat på spelet.  Spelet heter Kändis-dejt eller nåt sånt.

Ibland blir det stökigt i mitt rum. Denna gång då jag ska få det finare i mina lådor (som för nuvarande inte ser så bra ut)
Alla bilder som är i detta inlägg är det jag som har fotat, om ni tar något bild så ange bloggen som källa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.