söndag 8 januari 2012

Enchanted - Taylor Swift

Hej alla underbara bloggläsare! Det är Wilma som skriver :) Nån gång ibland kommer inlägget ha en låttitel som titeln på inlägget, som den här gången. Och titeln har typ inget att göra med vad jag har gjort idag eller känt mig, men låten är bra.

Idag har jag varit hemma hos min bror Robert och hans barn Alice och Emma. Vi hade en slags ganska försenad jul och jag fick en bok och en "biobiljett" på SF.

Boken:

Och sen slänger jag in två bra videos på två av Taylors låtar men som inte är officiella:
Today Was A Fairytale:


 Mary's Song (Oh My My My)


Videokälla:
Today Was A Fairytale
 Mary's Song (Oh My My My)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.