lördag 28 januari 2012

Läst ut Hungerspelen-trilogin

Whatup boys and girls! <3
Isabella snackar...

Idag äre Lördag och senast igår kväll gjorde jag ett litet (elr stort?) inlägg om "The Voice- Sverige". Såg ni programmet igår? Det gjorde jag iallafall och det var grymma duetter!

Hur som helst, det jag tänkte berätta nu var det att jag läst ut SISTA DELEN i hungerspels-trilogin. Alltså läst klart boken "Revolt"som den heter. Det känns... SORGLIGT. :'(



För att...


1. Det har känns som en verklig berättelse och jag kan bara inte fatta att den är slut. Det är min absoluta favorit-bokserie ever!


2. Den slutade inte som världens bästa... Det var sorgligt samtidigt som det var lyckligt. Det kunde slutat så mycket bättre. Nu går jag bara omkring och tänker på det...


Den 23 Mars kommer "The Hunger Games" på bio- längtar tills dess! <3


Hmm.. Nu funderar jag på vad jag ska läsa härnäst. Några tips? :)


Vi ses! Ciao!



2 kommentarer:

  1. Jag längtar också till att "Hungerspelen" kommer ut på bio!! :D :D

    SvaraRadera
  2. Isabella på bloggen28 januari 2012 kl. 18:41

    JAA! Tänkte gå på biopremiären men vet inte riktigt när man ska boka... och så kanske det blir JÄTTEMYCKET folk- eftersom det är lika känt som Twilight typ :P Så jag vet inte längre...

    Du och Wilma kanske också vill se den isåfall? :D

    Kram Isabella<3

    SvaraRadera

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.