fredag 27 januari 2012

IT'S FRIDAY!

Whatup! :D


Idag är det Fredag- som ni säkert vet! Jag har haft en bra dag, både i skolan och nu när jag är hemma. Jag och min storasyster har lagat jättegod lax med potatis och philadelfiaost som "sås". Min mormor är också här och äter kvällsmat, alla verkar tycka den är god ;) Nu ska vi göra efterrätt och kolla på....

"The voice- Sverige"!


Det är ett bra program där det är 4 "svenska kändisar" som är jury och dom får inte kolla på vem det är som ska sjunga inför dom. Varje jurymedlem ska skapa ihop ett lag av bra röster, när dom tycker en röst är bra på att sjunga trycker dom på en knapp. Då står det "I WANT YOU" på deras stol, och stolen vänder sig om så att dom kan kolla på personen. Om flera vänder sig får dom argumentera varför den som sjungit ska välja just dom. Om ingen vänder sig om är han/hon ute ur tävlingen :(


Ikväll ska två från ett lag sjunga i en duett mot varandra- och lagledaren (en kändis) ska välja en som får fortsätta och en som ska få åka hem.

Alltså idag Fredag kl. 20:00


Och så tänker jag såklart äta mumsiga chips senare idag, Pringles! <3 Här kommer två styckna låtar: "Fredagsmys" & "It's friday"- Ha en trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.