lördag 7 januari 2012

Se upp i backen! ;)

Sho på er! (Ni vet antagligen vem som skriver?) Jappjapp! Isabella...

Idag är det den 7/1 -2012 och en Lördag- min favoritdag på veckan!

Jag ville berätta om hur fantastisk bra min dag varit idag! Jag har varit med två av mina kompisar: Martina & Gunilla och åkt pulka, snowracer, tefatet och stjärtlapp- vi märkte rätt snabbt att Snowracern var föööör snabb i backen.

Vi åkte i Andersbacken i ungefär 2 timmar och det var superskoj, även om vi blev snöiga och kalla. (Men det är ju inget konstigt med det.. det är ju liksom vinter!) 

Och vem gillar inte snön? Här är 2 gulliga bilder jag hittade på hundar i snön:

















Sen gick vi hem till mig igen och värmde oss och kolla på ett avsnitt av "Pakten". 

Hoppas din dag också varit superbra! Vi ses! Ciao! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.