onsdag 11 januari 2012

Musik-Tajm!

heyhey allihopa! :)
Nu skriver jag för både Wilma & mig (Isabella).. psst! Wilma sitter bredvid mig. ;)
Vi har rast just nu, men innan hade vi nämligen... MUSIK! :D Första gången på länge!

Det var rätt roligt. Först fick vi berätta vad vi tyckte om och Wilma sa som vi alla kan gissa; TAYLOR SWIFT. Och jag då? Jo jag sa min favoritartist Michael Jackson!<3 Vem/vilka är din/a idol/er?

Hur som helst. Sen fick vi vara olika stämmor på en låt som vi sjöng om och om igen. Den är väldigt uttjatande men vi tänkte att ni skulle vilja höra låten vi fick sjunga ändå. Ha så roligt!

HAHAHAH, USCH VAD UTTJATANDE! :P

Kram Wilma & Isabella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.