söndag 1 januari 2012

Nyår- bara en gång om året! :P

Sho alla coolizar som läser! ;)

Jag är inte riktigt som Wilma som är effektiv & skriver samma dag nånting händer utan jag e lite efter... hehe :) Menmen.. Jag tänkte skriva om hur jag hade det på nyår- ni vet.. det händer ju bara en gång om året (som om ni inte visste det :P ) 

Som varje år var jag hos mormor som bor på samma gata som jag, där vi åt lite mumsmums. Klockan 00:00  gick vi ut för att tända våra coola fyrverkerier. Men själv blev jag mest imponerad av.. kinesiska lyktor av papper med ett ljus som många skickade upp i luften. De var så fina att jag hoppas vi köper såna nästa år!
Här är en schysst bild jag redigerade lite och skicka till mina vänner:


Sedan gick vi hem till oss och käkade hummer, de var riktigt goda! Men jag tycker fortfarande att kräftor e godast.

GOTT NYTT 2012! CIAO! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du är väldigt välkommen att kommentera på våran blogg :)
Men du ska veta att era kommentarer kontrolleras först innan den publiceras.